FAQ - Často kladené otázky

 

Ako nájdem požadované ubytovanie?
Najľahším spôsobom je zadať termín požadovaného pobytu a zaškrtnúť si „iba dostupné“. Zobrazia sa vám iba tie ubytovacie kapacity, ktoré sú v danom termíne voľné. Ďalej si môžete vybrať ďalšie kritériá, napr. špecifikovať typ ubytovania, jeho kvalitu atď., ktoré pre váš pobyt požadujete.
Ako zistím, či má hotel voľné izby?
Keď zadáte požadovaný dátum pobytu a zaškrtnete si možnosť „iba dostupné“ zobrazia sa vám iba tie hotely, ktoré majú v danom termíne voľné izby s príslušnou cenou za danú dobu pobytu.
Čo zahŕňa cena?
V cene je zahrnuté ubytovanie na zvolený počet nocí podľa kalendára. Je v nej tiež zahrnuté všetko, čo sa zobrazí pod daným typom izby, napr. raňajky alebo DPH.
Je zobrazená cena za izbu alebo za osobu?
Zobrazené ceny sú vždy uvedené za izbu, pokiaľ nie je v popise uvedené ináč.
Je uvedená cena konečná?
Uvedená cena je vždy konečná za ubytovanie a služby, ktoré sa zobrazia pod daným typom izby. Jediné možné príplatky ako je turistická daň, záverečné upratovanie pri apartmánoch atď., vždy nájdete vo Všeobecných platobných a storno podmienkach, ktoré sú vždy uvedené pod druhmi izieb. Prípadne v detaile izby môže byť položka "Nezahrnuté v cene" a tu je uvedené priamo pre danú izbu čo cena neobsahuje.
Ako rezervovať ubytovanie?
Ak ste sa rozhodli si izbu rezervovať, je nutné najprv vyplniť požadovaný termín príchodu a odchodu. Potom si vybrať požadovaný počet izieb. Teraz môžete kliknúť na červené tlačítko „rezervovať. Zobrazí sa vám rezervačný formulár, ktorého odoslanie so všetkými údajmi je záväzné.

V prvej časti sa vám pre kontrolu zobrazí, aký hotel ste si vybrali a v akom termíne (celkový počet nocí).

V druhej časti prosím vyplňte mená osôb, ktoré budú v hoteli bývať. Zobrazí sa vám tu aj celková cena za ubytovanie.

V tretej časti prosím vyplňte osobné údaje vrátane telefónu a emailu, kam bude zaslané potvrdenie rezervácie.

Vo štvrtej časti je nutné vyplniť údaje platobnej karty, ktorú hotel vyžaduje pre garanciu rezervácie.

Do piatej časti je možné zapísať vaše špeciálne požiadavky pre hotel.

Posledným krokom je kliknutie na tlačítko Pokračovať.

Potom sa vám zobrazí rovnaký formulár predvyplnený vašimi údajmi. Všetko si pozorne skontrolujte, a pokiaľ je všetko správne, kliknite na tlačítko "Zarezervovať" a rezervácia je hotová.
Prečo musím pre rezerváciu zadávať číslo mojej kreditnej karty?
Kreditná karta je vyžadovaná každým ubytovacím zariadením pre akúkoľvek rezerváciu. Karta slúži hotelu pre možné účtovanie neskoršieho stornovania ubytovania, či nekompletného príjazdu do hotela. Hotel sa týmto spôsobom chráni, aby sa nestávalo, že niekomu drží izbu, ale hostia neprídu.
Bude si hotel z mojej karty niečo účtovať?
Z vašej karty si nebude hotel nič účtovať vopred, pokiaľ podmienky izby neuvádzajú ináč (Nevratná rezervácia). Je možné, že si hotel overí, či je na karte dostatočné množstvo peňazí do výšky prípadného storno poplatku. Toto overenie nazývané "autorizácia" karty vám nestrhne peniaze z vášho účtu. Hotel danú čiastku iba "zablokuje".
Je možné rezervovať ubytovanie bez kreditnej karty?
Rezervácia ubytovania je možná iba s platnou kreditnou kartou. Pre rezerváciu však môžete použiť aj kartu niekoho blízkeho, samozrejme so súhlasom držiteľa danej karty. V takom prípade pri rezervácii
uveďte meno držiteľa karty a potvrďte, že vám dal súhlas na jej použitie.
Ako zistím, že je moja rezervácia potvrdená?
Po dokončení rezervačného formulára sa vám na stránke zobrazí rezervačné číslo, ktoré bolo pridelené vašej rezervácii. Následne vám na e-mail uvedený v rezervačnom formulári bude odoslané potvrdenie rezervácie vrátane všetkých náležitostí: kontaktu na hotel (adresa, telefón, fax, e-mail), potvrdená cena vrátane všetkých zahrnutých služieb (raňajky,atď.), platobné a storno podmienky pre vašu rezerváciu a ďalšie údaje, ktoré sa týkajú vašej rezervácie, ako je napr. parkovanie, pobyt psov atď.
Čo mám robiť, ak mi neprišlo na e-mail potvrdenie rezervácie?
Najskôr si prosím skontrolujte svoj e-mail a jeho junk alebo spam zložku / adresár. Je možné, že e-mail s potvrdením mohol spadnúť tam. Pokiaľ tam e-mail s potvrdením nie je, prosím kontaktujte nás.

Mohlo sa stať, že nie je správna e-mailová adresa alebo čokoľvek iné.
Ako môžem zrušiť alebo zmeniť svoju rezerváciu?
Najprv si prečítajte podmienky hotela o zrušení, či zmene rezervácie, kým budete rezerváciu rušiť, či meniť. Na potvrdení rezervácie je napísané do akého dátumu je možné rezerváciu bezplatne zrušiť.
Rezerváciu môžete zmeniť alebo zrušiť pomocou samoobslužného nástroja (linku) vo vašom potvrdení rezervácie.
Ako a kedy platím za ubytovanie?
Platba za ubytovanie prebieha až priamo na recepcii hotela, pokiaľ nie je vo Všeobecných podmienkach hotela určené ináč. Ubytovanie môžete platiť v hotovosti alebo platebnou kartou (pokiaľ túto možnosť hotel akceptuje).
Čo znamená „Nie je možné vrátiť peniaze“ - Non refundable?
Tento druh rezervácie je ponúkaný hotelom za výhodnejších cenových podmienok. Na tento druh rezervácie sa vždy vzťahujú zvláštne platobné a storno podmienky. Pred rezervovaním tohto druhu izby si prosím vždy pozorne prečítajte aké platobné a storno podmienky hotel vyžaduje. Tieto podmienky sa zobrazujú, keď kliknete na druh izby – je vždy vyznačený červeným.
Cestujeme s deťmi, je možné, aby boli s nami na izbe?
Každý hotel má svoje vlastné podmienky pre ubytovanie detí a možnosť prísteľok na izbách. Prosím berte na vedomie že:
  • možný príplatok za ubytovanie detí nie je zahrnutý v cene rezervácie
  • požiadavku prísteľky prosím vždy uveďte do políčka špeciálnych požiadaviek
  • prísteľka musí vždy byť vopred potvrdená priamo hotelom

Menu

Čeština  Slovensky 

  Currency: